Dragonlance: Az elveszett csillag sárkányai


Mint már egyszer írtam, életem első fantasy regény-sorozatáról van szó. Ez azt jelenti, hogy az eredeti történethez szorosan kapcsolódó regényeket el kell olvasnom. Itt a "kell" a lényeges! A nyári tűz sárkányai kötet lezárta a sorozatot( azt hittem), az jó győzött összefogva a gonosszal, az istenek elmentek Krynn földjéről. Bár ezt a regényt is később írták, mint az eredeti történetet, de szorosan kapcsolódott hozzá, akarom mondani, nagyon jól hozzákapcsolták az eredeti történethez.
A szerzőpáros újra összeült, és létrehoztak egy újabb történetet, ami az eredeti történet főszereplőinek idős gyermekei korában játszódik. Ez a könyv a Lelkek háborúja "sorozat" 2. része. Aki ismeri a Dragonlance-t tudja, hogy több "sorozatból" áll. Nos ez a "sorozat" elég gyenge. Valahogy nem találom meg benne a régi varázst. Még az első részben volt valami, ami felkeltette az érdeklődésemet, de ez a mostani...egyszer elolvastam és kész. Valahogy összekuszálódott minden, a "Nyári tűzben" megismert hősök, itt megkeseredett "emberekké" váltak, nem méltók a régebbi kaladokhoz. Mintha nem is ugyanazokról volna szó!!!! Lehet, hogy a 3. kötetben minden összeillik, de engem eléggé elkeserített a 2.

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések