Stephenie Meyer: Újhold


Bellának vészesen közeledik a 18. születésnapja, és ez a tény teljesen kikészíti, mivel már öregebb lett Edwardtól. Hiába kéri szerelmét, hogy változtassa át, hallani sem akar róla! A szülinapi buli Cullen-éknél nem úgy sül el, ahogy Alice tervezte, Bella megvágja a kezét, és Jasper nekiront...szerencsére Edwardnak sikerül megállítani a "testvérét". Ezek után Edward úgy dönt, hogy Bellának az lesz a legjobb, ha szakítanak, és a Cullen család elhagyja Folks városát.
Bella összetörik, hónapokig csak vegetál, amikor belép az életébe Jacob, az indián fiú.

Komolyan mondom rendesen szurkoltam Jacobnak, hogy sikerüljön Bellát észhez téríteni, és magába bolondítani. Lehet, hogy régimódi vagyok, de az igazi hús-vér srác sokkal közelebb került hozzám, mint Edward. Jacobról már az Alkonyatban is lehet sejteni, hogy több mint egy indián fiú, de ebben a kötetben választ kapunk a kérdésünkre, hogy mi is folyik a rezervátumban. (Csendben megjegyzem, hogy még ezek után is Jacob nálam a nyerő)
Bella ebben a kötetben is vonzza a bajt, és az egyik "bolond" cselekedetének következményeként Edward is életveszélybe kerül. Furcsa módon itt Bella menti meg Edwardot ;-), és nem lenne a sorozatnak 3. része, ha nem békülnének ki.

Amíg Bella nem megy Edward után, addig sokkal de sokkal jobban tetszett az Újhold, mint az Alkonyat. Ez a Volturi oldal nálam nagyon betett, rossz értelemben. Olyan harmadrendű vámpír komédiában éreztem magam, és alig vártam, hogy elmenjenek onnan. Értem én az írónőt, hogy Bella vámpírrá válásának indokait el kellett kezdenie gyűjteni, de kitalálhatott volna valami eredetibbet is.

Az Újhold filmelőzetese itt található:
http://www.youtube.com/watch?v=AfFIkfYNI64&feature=player_embedded

Megjegyzések

Borostyán üzenete…
Nekem a Volturiban pont az tetszik, hogy ők amolyan nemesi család, akik fenntartják a rendet a vámpírok között... :D
amilgade üzenete…
A rendfenntartás rendben, de ahogy leírja nekünk a lakóhelyüket, gyülekezésüket, nekem olyan teátrális.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések