Weis & Hickman: A lenyugvó hold sárkányai


A lelkek háborúja trilógiát "kivégeztem" (elolvastam). Hatalmas űrt hagyott bennem, hiszen a fantasy irodalmat pont a Dragonlance könyvek miatt kedveltem meg, és ez a trilógia csak csalódást okozott. Azt hiszem az írónőknek be kellett volna fejezni a sorozatot A nyári tűz sárkányaival. Nagyon jó lezárást kapnunk ott, és hiba volt A lelkek háborújánál újra elővenni a hősöket. Nem tudták megtölteni élettel a lapokat, a történet nem hozott újdonságot, és a szereplők gyenge másolatai a Dragonlance Krónikák hőseinek.

A lelkek háborújának a második köteténél már kiderül, hogy Takhisis tért vissza az Egy Isten képében, és újra magának akarja Krynn földjét. A kezdetben szimpatikus Mina, hűségesen követi a sötétség királynőjének (Takhisis) a parancsait, és csapatait szinte lehetetlen megállítani, csak Tasslehoffnak sikerülhet. Itt jegyzem meg, hogy kísértetiesen hasonlít a Legendák-sorozatra a Dragonlance-en belül. Egyszóval nekem rossz volt olvasni, mert állandóan összehasonlítottam a többi Dragonlance-es könyvekkel, és különösen az a szomorú, hogy mindezt az a írói páros alkotta, akiknek köszönhetjük Krynn világát!

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések