Love Books

Heloise-nek köszönhetem, hogy részt vehetek ebben a "játékban".

A szabályok:
1. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.
2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.

3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.

John Steinbeck: Érik a gyümölcs

Na ez az a regény amitől bőgök, függetlenül attól, hogy már jópárszor olvastam. A harmincas évek Amerikájában játszódik a történet. Talán a következő szavakkal jellemezhetném: válság, éhség, szenvedés, munkanélküliség, és mérhetetlen emberi kihasználás. De ettől ne ijedjen meg senki, egy tökéletesen megírt történetet olvashatunk.




Passuth László: Esőisten siratja Mexikót

Talán 17 éves voltam, amikor először találkoztam Passuth műveivel, pontosabban ez volt az első regény tőle amit elolvastam. A spanyol trilógia első része, amiben Cortés Mexikó meghódításáról olvashatunk. Megismerhetjük az azték kultúrát, az azték vallást, és természetesen a spanyol hódítókat. Miközben egy szerelmi szál is kibontakozik a történetben, Cortés és Marina, az indián lány szerelmét ismerhetjük meg.







James Clavell: A sógun


(Vessétek rám a követ, de nekem még filmben is tetszett!! :D) Belepillanthatunk a középkori Japán mindennapjaiba, úgy, hogy megismerjük a szamurájokat és a hatalmi harcokat. Itt is van szerelmi szál, és ha ügyesek vagyunk néhány japán szóval gazdagodik a szókincsünk! Vakarimaszu ka?








Én már megint úgy jártam, hogy mindenki megkapta a körposztot, így én nem kívánom továbbadni!

Megjegyzések

Heloise üzenete…
Passuthra már olyan régóta kíváncsi vagyok! Múltkor találkoztam a könyveivel az Alexandrában, de nem igazán mertem megvenni, mert iszonyat drágák (5-6 ezer forint körül volt). Én az Erdélyről szóló regényeivel szemeztem. Azok is jók?
Csenga üzenete…
Nagyon potyognak ezek a díjak:-))
amilgade üzenete…
Heloise: Az az igazság, hogy nem olvastam a Négy szél Erdélyben című könyvét. De amit olvastam tőle azok nagyon tetszettek. Én az összes Passuthomat antikváriumból szereztem be. Negyedannyi áron, és nagyon jó állapotban. Úgy látszik nem nagyon kedvelik, mert mindig van a könyveiből.
A másik kedvencem tőle a Megszólal a sírvilág!!!! Imádom!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések