Nalini Singh: Angyalvér (Angyali vadász 1.)


Elena Deveraux, a vámpírvadász, egy olyan feladatot kap Raphael arkangyaltól, ami úgy tűnik meghaladja a képességeit. Ráadásul a feladat szuper titkos, ezért még a legjobb barátait sem tudja bevonni az ügy feldolgozásához. Nehezíti a lány dolgát az az "aprócska" probléma is, hogy úgy tűnik Raphael arkangyal felfigyelt az okos, vonzó vadászra.

Egyszerűen nincs viszonyítási alapom semmihez.
Adott egy olyan világ, ahol az angyalok együtt élnek az emberekkel, sőt ők a vámpírok létrehozói. Az arkangyalok uralják a világot, akik már több száz évesek, és eléggé elkülönülnek az emberektől.
Azt kell mondanom, hogy Elena alakja szokványos, szinte minden vámpíros könyvben a főszereplő hasonló körülmények/családi háttérrel rendelkezik. De ez egyáltalán nem baj, mert kárpótol bennünket a vagánysága. Tényleg el tudtam képzelni róla, hogy daccol mindenkivel és mindennel.

A könyv másik főszereplője Raphael arkangyal, aki bár angyal, nagyon is sármos, helyes férfi. Első perctől érezhető, hogy Ő egy kicsit más mint a többi arkangyal. Hamar a szívébe zárja az olvasó.

Bár a történet egy vadászatról szól, mégis az igazi cselekmény Elena és Raphael között zajlik. Egyszóval itt is elég harccal és szerelemmel találkozhatunk. A cselekmény lendületes, nem unatkoztam az olvasás közben, és ami még nagyon tetszett, hogy nem kaptam semmiből (vér, szex, harc) túl sokat, csak annyit amennyit kell. Szerintem a befejezés is jó, nagyon várom már a folytatását.
Számomra még egy pozitívumot ki kell emelnem, végre nem iskolás/tini lány a főszereplő, hanem egy felnőtt nő, az életének problémáival együtt.
Egy éjszaka alatt elolvastam (ezért másnap zombinak éreztem magam), nem tudtam letenni. 8,5 pontot kap tőlem a könyv.

Megjegyzések

Csenga üzenete…
Ó nagyon akarom ezt a könyvet-nagyon jó lett a poszt!!:-)
amilgade üzenete…
Engem is meglepett mennyire megfogott!!! Nagyon jó kis könyv!!! ;-)
Elhaym üzenete…
Lassan én is kiolvasom. Eddig nem rossz, de még nem is lett kedvenc.

Számomra is pozitívum, hogy nem tinik szerepelnek benne. :)
amilgade üzenete…
Erzsébet: A nagy kedvenc kategóriába nekem sincs, de szerintem jó könyv. Habár én aránylag kevés vámpíros/angyalos könyveket olvastam, így viszonyítási alapom nem nagyon van.
Elhaym üzenete…
Előbb-utóbb biztos sorra kerül a többi is. Ahogy látom most éppen Moning könyvét olvasod. :)
amilgade üzenete…
Igen! :D Én is meglepődtem, hogy Moning könyvei is tetszennek. ;-)
Elhaym üzenete…
:) Moning könyveiről lesz majd bejegyzés?
amilgade üzenete…
Azt hiszem igen. :D
Elhaym üzenete…
Ennek örülök. :)

Küldtem neked egy ilyet. :)

http://elhaym.wordpress.com/2010/12/09/jatek-a-konyvcimekkel/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések