Mikszáth Kálmán 164. születésnapja

Emlékszem apukám nyomta a kezembe Mikszáth egyik könyvét, és én nagyon tiltakoztam ellene. Aztán nagy nehezen elkezdtem olvasni, és élveztem!!!! Humoros, fanyar, letisztult stílusát azóta is szeretem. Azóta beszereztem az összes művét, novelláival egyetembe, és mindegyiket elolvastam. Mégis, ha valaki azt kérdezi melyik a kedvencem, nem tudok választani. Én Mikszáth írásaival úgy vagyok, hogy bárhol, bármikor elő tudom kapni, és azonnal odarepülök abba az időbe ahol éppen játszódik a történet. Hatalmasakat nevetek, vagy épp könnyezek!!! Vannak akik azt állítják, hogy Mikszáth művei ideje múltak, ez egyáltalán nem igaz!! Még ma is könnyű olvasni, és sajnos még mai napig igaz ránk, magyarokra amit írt.

164 évvel ezelőtt ma született Mikszáth Kálmán Szklabonyán, ma Mikszáthfalván. Életéről itt olvashatunk többet.

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések