2011 összefoglalás

Eltelt egy év, és azt kell látnom, hogy sajnos idén se írtam több bejegyzést a blogba, mint tavaly. Pedig pont 1 évvel ezelőtt megfogadtam, hogy igyekszem az összes olvasott könyvről leírni a véleményem. Nem ment! Van amikor nincs időm írni, van amikor nem akarok a regényről bármit is mondani, és van amikor olvasás után olyan későn fogok a poszt írásához, hogy már el is megy a kedvem tőle. Ebből kifolyólag a 2012-es fogadalmam ismét a több poszt írása lesz. :-)

Idén 94 db könyvet olvastam ki, tavaly ez 56 db volt. Ez a szám is mutatja, hogy lassan művészi szintre emelem a bárhol, bármikor olvasok szokást. Muszáj, mert az 5 éves gyerkőcöm igazán ügyesen tudja "terrorizálni" az anyját, ha olvasni akar. Remélem jövőre legalább ugyanennyit olvashatok. 

2011-ben magyar írótól 7 db könyvet olvastam el. :-( Ezen még fejleszteni kell egy kicsit. A Molyon jó néhány kihívásra jelentkeztem, pontosabban 26 db-ra. Ebből 6 db-ot teljesítettem, és jelentem még időben vagyok minden kihívásnál, azaz a vállalásaimat ezidáig még tudtam időbe teljesíteni. Mit is írhatnék még...

SIKEREKBEN ÉS OLVASÁSBAN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!!!

Megjegyzések

Heloise üzenete…
Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!! :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések