Nalini Singh: Angyaltánc (Angyali vadász 3.)

A 3. részben ismét találkozhatunk Elenával és Raphaellel, akik New Yorkba mentek vissza. Az írónő a megszokott módon vezeti fel a cselekményt. A könyv első részében a szerelmespáré a főszerep, és lassan csordogál a történet. Elena egyre erősebb, és most már csak a felszállásával vannak problémái. Szerelmét az arkangyallal a titokzatos természeti katasztrófák, és a különleges gyilkosságok zavarják meg. Miközben megpróbálják kideríteni közösen, hogy mi vagy ki okozhatja ezeket a problémákat, megismerhetünk néhány titkot Raphael és Elena múltjából is.

Szeretem az írónő könyveit. Igazán tetszik nekem az Angyali vadász sorozat is, de most csalódtam a 3. kötetben. Pedig maga a történet jó. Engem kiborított, hogy Elena és Raphael folyamatosan azon "civódtak", hogy ki kicsodáé, ki kit birtokol. Könyörgöm miért kell ezt majdnem minden 5. oldalon felhozni!!! Megértem én, hogy Raphael arkangyal, és a hosszú élete során megszokta a birtoklást és a parancsolgatást, de akkor sem kellene a szemem elé tenni annyiszor, megértettem én ezt az első kötetben is. 

Elena ebben a kötetben is igazán kemény csaj, aki bár halhatatlan mégis megmaradt a halandó szíve. Raphael a gőgösségével együtt is a kedvenc szereplőm. Ezért is örültem annak, hogy egyre több információt tudhattam meg róla, ahogy a mellékszereplőkről is.
A könyv közepétől már fokozódik az izgalom és a kaland. Az olvasó végigizgulhatja egy ősöreg ébredését, és amint már megszokhattuk, egy kellőképpen nagy csatával záródik ez a rész is.
Mint már írtam, maga a történet nagyon jó, nekem a szerelmi szállal volt problémám, abban is a sok ismétléssel. Ettől eltekintve biztos, hogy olvasni fogom a következő részeket is.
7/10

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések