EZ + AZ (avagy összefoglalok)

Az utolsó előtti napon Szilveszter előtt egy rövid szösszenettel szeretném összefoglalni a 2014-es évet. ;-)

Ahogy már megszokhattam idén sem tudtam teljesíteni azt a kívánságomat, hogy többet írjak a blogba. Egyszerűen nem megy. 
Úgy tűnik 85 db könyvet tudtam elolvasni, amiből csak 5 volt magyar írótól. Elég kevés ez a szám, én is csak most döbbentem rá, hogy egyre jobban mellőzőm a magyar írókat. Így az első fogadalmam jövőre az, hogy több magyar szerzőtől szeretnék olvasni. Ami biztos, hogy jóval több mint 35000 oldalt jelent ez a 85 db regény. 

Ami igazán tetszett:

Elizabeth Kostova: Hattyútolvajok
James S. A. Corey: Leviatán ébredése
Robert Galbraith: Kakukkszó
Andy Weir: A marsi
Ami kevésbé tetszett:

Kiera Cass: Az Igazi
Benkő László: A spanyol grófnő


Az is betonbiztosnak látszik, hogy évente csak két alkalommal tudok elmenni a Borsodi Molyklub találkozóira. A tavaszi és őszi évszakok túl zűrösek számomra, így nem tudok időt szakítani a talikra. Nem győzőm azt sem ismételni, hogy ezeken az összejöveteleken nagyszerű emberekkel találkozom, és nagyon, de nagyon jól érzem magam. :D

Remélem 2015-ben is legalább ennyi könyvet el tudok olvasni, és továbbra is találkozhatok a barátaimmal.

Megjegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések