Advent - III.

Megérkezett!!!! Végre!!!
Mit mondjak, félve vettem a kezembe...Ó egek!!! Valami fenomenális ez a könyv!!!!
Egyenlőre csak nézegetem, szagolgatom. Azt sem tudom hogy kell olvasni!!! DE TETSZIK!!!
Persze több akciónak sem tudtam ellentmondani, így ismét könyveket vásároltam. Rossz kislány!!! :D

Ahogy közeledik a Karácsony úgy döbbenek rá, hogy egyre kevesebb időm van, és még a mézeskalács tésztát sem gyúrtam be, nem varrtam meg a gyerek maciját, nem vettem meg az összes ajándékot, nem mostam függönyt...ez egy ördögi kör, amiből nem tudok kijönni lelkiismeret furdalás nélkül. :-( Pedig én nem vágyok a tökéletes anyuka címért! De egyébként jól vagyok! :D

Már csak a jövőhetet kell túlélnem, aztán szabi. Na meg persze megnézem az új Star Wars filmet. Gyerkőcöt is akartam vinni, de nem akart. Pedig később biztos megbánja. Elég gázos időpontra kaptuk a jegyeket, még szerencse, hogy akkor már nem dolgozok. ;-)



 

Megjegyzések

Csenga üzenete…
Eleinte nagyon féltem ettől a könyvtől, hogy nem nekem való stb. Mármint maga a sztori:-)


Minap egy Libri boltban a karácsonyi vásárlást intéztem, mikor a bolt közepén megláttam egy dobozából kibontott példányt amit meg lehetett nézni-hát Én alaposan megnéztem:D És annyira megtetszett, hogy azonnal kerestem egy lefóliázott példányt magamnak. Jó kislányként eldugtam magam elől karácsonyig :-)))) Addig még csak nem is nézegetem!!:D
ja és még Én sem találtam ki, hogy lehet/kell olvasni:D
amilgade üzenete…
:D
Akkor Karácsony alatt/után elkezdjük. Hátha addig valaki kiolvasta, és elmondja hogy merre az arra. ;-)
Csenga üzenete…
Állítólag van olvasási útmutató hozzá, de csak angolul (nekem ez mondjuk nem segítség:D)
Van aki úgy olvassa, hogy egy-egy fejezetet, magát a könyvet, aztán a fejezet végén újra előre lapoz és elolvassa a lapszéleken lévő írásokat/jegyzeteket.
Szerintem olvasás közben mindenki maga rájön majd, hogy neki, hogy a legjobb.:-))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések