Évforduló



10 éves a blogom, még leírni is hihetetlen! A személyes blogomból vettem ki először a könyves posztokat, mivel egy idő után oda nem illőnek gondoltam, illetve egyre többet posztoltam a könyvekről. 
Az elsődleges szempontom mindig is én voltam. (Örök ego ;-) ) Azért írok könyves posztokat, mert nekem jó. Egy időben engem is érdekelt a "recenziós világ", de hamar rájöttem, hogy pont azt veszi el tőlem, amit szeretek ebben a blogban. Azaz arról írok amiről akarok, és nem utolsó szempont azt sem, hogy akkor amikor akarok. Úgyhogy hamar abbahagytam a recis dolgot. 
A látogatottság sem érdekel nagyon, persze néha rálesek, de mindenki tudja, hogy a blog halála, ha nem vagy jelen állandóan. Én pedig nem vagyok, néha-néha eltünedezek, de eddig mindig visszatértem. ;-)
Egyre kevesebb szabadidővel rendelkezem, és mostanra azt is elviselem (nem frusztrál), hogy nem biztos hogy elérem az 50 db könyv/év olvasást. Ez nagy szó, mert eddig bizony baromira zavart, hogy keveset olvasok. Persze kinek mi a kevés...
Remélem 10 év múlva lesz hova még posztolnom, és még akkor is szeretni fogom a könyveket!

Megjegyzések

Csenga üzenete…
Gratulálok az tíz évhez!!:-) Szerintem hatalmas teljesítmény ennyi időn át ápolgatni, működtetni valamit. Van amikor én legszívesebben csak olvasnék és a "beszámolót" már nem akarom megírni, van amikor meg alig várom, hogy leírhassam milyen volt az adott könyv. Hónapok, évek távlatából tök jó újra elolvasni mit is gondoltam egy -egy könyvről.

amilgade üzenete…
Köszönöm!
Az a baj, hogy mostanában egyre többször inkább csak olvasnék, és kihagynám a beszámolót :-(
De igyekszem megváltozni!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Népszerű bejegyzések